Dijital & Sosyal Medya Pazarlama Uzmanlığı - Ri Akademi.
Online Eğitim Online eğitimlerimizle ilgili bilgi alabilirsiniz
Açılır Menü
3D Modelleme ve Animasyon Uzmanlığı

Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanlığı Eğitimi

(Digital Marketing Course) 150 Saat - 12 Hafta

Sosyal Medya Eğitimi

Sosyal Medya Eğitimi 12 Saat ● SMM nedir ve neden önemlidir? ● SMM’nin temel kavramları ve terimleri ● SMM’nin faydaları ve zorlukları ● SMM’nin türleri: Organik sosyal medya pazarlaması ve ücretli sosyal medya pazarlamasının önemi ● SMM stratejileri ve uygulamaları ● Facebook, Instagram, X ● LinkedIn, YouTube, TikTok , Snapchat ve diğer sosyal medya platformlarındaki pazarlamanın önemi ● Kurumsal kimlik nasıl oluşturulur. ● Sosyal medya trendleri. ● Kalite ve paylaşım standartları. ● Sosyal medyada bilinirliğin artırılması. ● Sosyal medya içeriklerinde SEO kullanımı Bu eğitimde en popüler sosyal medya platformları olan Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube, TikTok, Snapchat ve diğerleri hakkında bilgi verilecektir. Bu platformların özellikleri, avantajları, dezavantajları ve pazarlama yöntemleri anlatılacaktır. Bu eğitimle birlikte sosyal medya pazarlaması konusunda temel bilgiye sahip olacak ve kendi SMM stratejilerinizi oluşturabileceksiniz.

SEO Eğitimi

SEO Eğitimi 20 Saat Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanlığı Kursunun

SEO Nedir? Temel SEO Kavramları ve Terimler On Page SEO ve Off Page SEO ●Önemli Google Algoritmaları ●SERP (Search Engine Results Page) ● SEO Uyumlu İçerik Oluşturma ● Meta Tags ve URL Yapısı Oluşturma ●Sık Kullanılan SEO Araçları ●White Hat ve Black Hat SEO ● Anahtar Kelime-Sayfa Eşleştirmesi ● Anahtar Kelime Araştırması Yapma ● Title ve Meta Description Optimizasyonları ●İçerik Kalitesi ve Uzunluğu ●İçerikte Anahtar Kelime Kullanımı ●Diğer SEO Metrikleri ● Detaylı SEO analizleri ve SEO’yu iyi anlamak. ●Website odaklı SEO çalışması. ● Sosyal Medya odaklı SEO çalışması ●Reklam odaklı SEO çalışması. ● Backlink nedir? Önemi ve kalitesi

Dijital Reklamcılık Eğitimi

Dijital Reklamcılık Eğitimi 8 Saat ● Sosyal medya reklamcılığı (facebook, instagram, tiktok). ● Yapılan işe uygun müşteri hedeflemeleri ● Google Ads nedir? ● Meta platformu ● Google Analytics’e bakış ve kullanım ● Google Search Console ayarlamaları. ● Doğru hedefleme ve doğru kampanya oluşturma. ● Doğru bütçe ayarlama kriterleri.

Dijital Pazarlama Eğitimi

25 Saat ● Pazarlama stratejisi nedir ● Doğru stratejilerin kurulumu ve planlanması. ● GTM (Google Tag Manager) nedir? GTM kurulumu ve ayarlamaları. ● Arama motorları bilinirlik arttırılması. Dijital Pazarlama Eğitimi Sosyal Medya Pazarlaması - 13 Saat ● SMM nedir ve neden önemlidir? ● SMM’nin temel kavramları ve terimleri ● SMM’nin faydaları ve zorlukları ● SMM’nin türleri: Organik sosyal medya pazarlaması ve ücretli sosyal medya pazarlaması ● SMM stratejileri ve uygulamaları ● Facebook pazarlaması ● Instagram pazarlaması ● Twitter pazarlaması ● LinkedIn pazarlaması ● YouTube pazarlaması ● TikTok pazarlaması ● Snapchat pazarlaması ● Diğer sosyal medya platformları (Pinterest, Clubhouse , Bluesocial vb.) ● SMM analizi ve raporlama ● Kurumsal kimlik nasıl oluşturulur. ● Sosyal medya trendleri. ● Kalite ve paylaşım standartları. ● Sosyal medyada bilinirliğin artırılması. ● Sosyal medya içeriklerinde SEO kullanımı Video Pazarlama Eğitimi Video Pazarlama - 4 Saat Video pazarlaması nedir ve neden önemlidir? ● Video pazarlamasının temel kavramları ve terimleri● Video pazarlamasının avantajları ve dezavantajları ● Video pazarlamasının türleri: Tanıtım videoları, eğitim videoları, canlı yayınlar, hikaye anlatımı videoları vb. ● Video pazarlaması stratejileri ve uygulamaları ● Video hedefleri ve kitle belirleme ● Video senaryosu yazma ve storyboard oluşturma ● Video çekimi ve düzenleme ● Video yayınlama ve optimize etme ● Video reklamları oluşturma ve yönetme ● Video pazarlaması analizi ve raporlama Bu eğitimde, video pazarlamasının temel kavramları ve terimleri, avantajları ve dezavantajları, farklı türleri, stratejileri ve uygulamaları ele alınır. Ayrıca, video hedefleri ve kitle belirleme, senaryo yazma ve storyboard oluşturma, çekim ve düzenleme, yayınlama ve optimize etme, reklam oluşturma ve yönetme, analiz ve raporlama konuları da ele alınır. Bu eğitim, işletmelerin video pazarlaması stratejileri oluşturmasına yardımcı olacak ve video pazarlamasının potansiyelini en iyi şekilde kullanmalarına yardımcı olacaktır. E-Posta Pazarlama Eğitimi E-Posta Pazarlama - 4 Saat E-posta pazarlaması nedir • E-posta pazarlamasının temel kavramları ve terimleri •E-posta pazarlamasının avantajları ve dezavantajları •E-posta pazarlamasının türleri: Bültenler, promosyonlar, davetiyeler vb. •E-posta pazarlaması stratejileri ve uygulamaları •E-posta listesi oluşturma ve yönetme •E-posta tasarımı ve içeriği •E-posta gönderim zamanlaması ve sıklığı •E-posta testi ve optimizasyonu •E-posta pazarlaması analizi ve raporlama Bu eğitim sayesinde, E-posta pazarlaması, mevcut veya potansiyel müşterilerle ilişki kurmak, ürün ve hizmetleri tanıtmak için e-posta servisini kullanan bir pazarlama yöntemidir. E-Posta Pazarlama Eğitimi İçerik Pazarlama - 4 Saat İçerik Pazarlamanın Trendleri, İyi İçeriğin Temel Elementleri ● Dijital Mecralar ve İnteraktif Araçlar ● Viralite Sağlayan İçerik Üretmenin Yolları ● Oyunun Kurallarını Değiştiren Örnekler ● Doğru İçerik Rotaları ● İçerik Fikri Bulma Yöntemleri ● Topluluğa Uygun İçerik Metni Yazma ● User Generated Content ● Yapay Zeka ile içerik üretme ● Gerçek Zamanlı İletişim ● Sıfır Bütçe ile İçerik Üretmenin Yolları ● Metaverse ve İçerik ● Uygulamalı İçerik Üretimi İçerik pazarlama eğitimi, işletmelerin hedef kitlelerine doğru içerikleri üretmeleri ve bu içerikleri doğru kanallarda yayınlamaları için gereken temel bilgi ve becerileri edinmelerini sağlayan bir eğitim programıdır. Bu eğitimlerde, iyi içeriğin temel elementleri, dijital mecralar ve interaktif araçlar, viralite sağlayan içerik üretmenin yolları, doğru içerik rota planlaması, içerik fikri bulma yöntemleri, topluluğa uygun içerik metni yazma, yapay zeka ile içerik üretme, gerçek zamanlı iletişim, sıfır bütçe ile içerik üretmenin yolları, metaverse ve uygulamalı içerik üretimi konuları ele alınmaktadır.

Dijital Yönetim Eğitimi

16 Saat ● Yönetim için gerekli SEO kontrolleri ● Web site yönetiminde ve içeriklerinde satış odaklı olmak. ● Web site yönetiminde güvenlik ve gizlilik. ● Doğru domain ve hosting yönetimi.

Dijital İçerik Yönetimi Eğitimi

25 Saat ● Alakalı içeriklerde dikkat edilecek konular. ● Web Siteyi güncel tutma. ● Website ziyaretçilerini efektif kullanma. ● Yapay zeka destekli içerik yazıları oluşturma. ●Görsel ve metin kombinasyonlu SEO uyumlu yazılar.

Facebook Meta Business Suite Eğitimi

Dijital İçerik Yönetimi Eğitimi 25 Saat ● Business Manager Hesap Kurulumu ● Facebook Business Manager Kullanımı ● Facebook ve Instagram Reklam Modelleri ● Hedefleme Seçenekleri ve Stratejileri ● Teklif Sistemleri ve Satın Alma Modelleri ● Kampanya Oluşturmanın Püf Noktaları ● Rapor Oluşturma ve Rapor Metrikleri ● Pixel Oluşturma ve Yerleştirme ● URL Parametreleri ve Pixel Takibi ● Facebook Dönüşüm Oluşturma Facebook Katalog Oluşturma ● Facebook Reklam Kreatifleri ● Reklam Metrikleri ve Raporlama ● ●Kampanya Hedefini Belirleme ● Reklam Modelini Belirleme ● Bütçe ve Reklam Alanlarını Belirleme● Kaydedilen Hedef Kitle Oluşturma ● Özel Hedef Kitle Oluşturma Örnek Kreatif ile Reklam Oluşturma● Reklam Kampanyasını Yayına Alma ● Etkili Reklamlar İçin İpuçları ve Optimizasyon Bu eğitim sırasında Facebook Meta Business Suite kullanarak işletme hesapları oluşturma ve yönetme , Facebook ve Instagram reklam modelleri, hedefleme seçenekleri ve stratejileri, teklif sistemleri, satın alma modelleri, kampanya oluşturma püf noktaları, raporlama ve metrikler gibi konular ele alınmaktadır. Ayrıca, pixel oluşturma, yerleştirme, URL parametreleri, Facebook dönüşüm oluşturma, katalog oluşturma ve reklam kreatifleri gibi konular da detaylı bir şekilde incelenir. Eğitimde ayrıca, etkili reklamlar için ipuçları ve optimizasyon yöntemleri de ele alınır. Bu eğitim sayesinde, Facebook Meta Business Suite'u kullanarak işletmeniz için etkili reklamlar oluşturabilir ve başarılı bir dijital pazarlama stratejisi oluşturabilirsiniz.

Google Ads Eğitimi

Google Ads Eğitimi 20 Saat Google Ads Hesap Kurulum Adımları ● Google Reklamlarının İşleyişi ● Kampanya Türleri ve Hedeflemeler ● Reklam ve Anahtar Kelime Modelleri ● Bütçe Ayarları ve Teklif Stratejileri ● Reklam Uzantı Türleri ● Açık Artırma ve Google Kalite Puanı ● Arama Ağı Reklamları ● Görüntülü ve Video Reklamlar ● Uygulama ve Alışveriş Reklamları ● Dönüşüm Oluşturma Adımları ● Özel Hedef Kitleler Oluşturma ● Rapor Oluşturma ve Yönetme ● Google Ads Hesap Kurulumu ● Kampanya ve Reklam Grubu Oluşturma ● Arama Reklamı Oluşturma ● Anahtar Kelime Araştırması ● Arama Reklamı Metni Yazma ● Reklam Uzantıları Oluşturma ● Reklam Kampanyasını Yayına Alma ● Google Reklam Optimizasyonları ● Etkili Kampanyalar İçin Öneriler ● Geri Bildirimler ve Soru-Cevap Google Ads eğitimi sayesinde, hesap kurulumu, kampanya oluşturma, reklam ve anahtar kelime modelleri, bütçe ayarları ve teklif stratejileri, reklam uzantıları, hedef kitle oluşturma, raporlama gibi konular ele alınmaktadır. Eğitimler, işletmelerin hedef kitlelerine ulaşmaları, marka bilinirliği ve satışları artırmaları için gereken temel bilgi ve becerileri edinmelerini sağlamaktadır.

KVKK ve Dijital Dönüşüm

Tek Eğitim Almak

Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanlığı Kursu eğitimimizi paket olarak bütünleşik alabildiğiniz gibi, sadece ilgilendiğiniz uzmanlık alanınızla ilgili olan konu başlığında eğitim de alabilirsiniz. Ayrıca eğitimi verilen tüm programları tek program eğitimi olarak da alabilirsiniz.

Detaylar için bize 0850 307 00 85 nolu eğitim danışma hattımızdan ulaşabilirsiniz.

Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanlığı Kursu Hakkında:

Bu uzmanlık eğitimi ile; Sosyal medyada kurumsal kimlik yaratma, etkili bir sosyal medya yönetimi, sosyal medya reklamcılığı ve stratejileri konusunda yeterli bilgi ve beceri sahibi olabileceksiniz. Kapsamlı bir sosyal medya yönetiminin yanında; Facebook, Instagram, Tik tok gibi popüler sosyal medya mecralarının incelemeleri ve bu sosyal medya mecralarında hesap yönetimleri nasıl olmalı konusu ayrıntılı verilecektir. Sosyal medya reklamları, ölçeklenebilir ve istatiksel olarak raporlanabilir reklamlar, hedef kitle belirlenmesi ve hedef kitleye yönelik reklam yapılması bu kursun ana amacıdır.

Doğru website, ürün ve içerik yönetimi nasıl olma konularına derinlemesine odaklanıp, doğru ürünü doğru müşteriye nasıl ulaştırabiliriz bunu öğreneceğiz. Müşterilerimiz için gerekli güvenlik önlemlerini alıp satın alımlarda müşterilerimizi nasıl koruyabiliriz bunu göreceğiz.

SEO (Search Engine Optimization)’ya tam hakim olarak; Web siteleriniz için Google ve Yandex gibi arama motorlarında üst sıralarda yer almak, web site ziyaretçilerinizin daha uzun vakit geçirmelerini, aradıklarını kolaylıkla bulmalarını ve potansiyel müşterilerinizin size kolaylıkla nasıl ulaşmasını sağlamak konularında eğitim verilecektir.

Ayrıca kursumuz; Google Ads, Meta gibi reklam sağlayıcılarının detaylı incelemeleriyle; Google Analytics, Google Search Console gibi raporlama araçlarını kullanarak etkili bir reklam oluşturma stratejileri ve detaylı raporlamaların nasıl oluşturulacağı gibi konuları öğretmeyi amaçlar. Kursun tamamlanmasının ardından; reklam platformlarından doğru hedef kitleye ulaşılması, etkili reklamlar oluşturulması ve doğru bir raporlama yapabileceksiniz. Doğru bütçe yönetimi ve doğru bütçe paylaşımı öğrenip, oluşturulacak reklamların etkisini arttırabileceksiniz.

#Dijital Pazarlama, #Sosyal Medya, #Dijital İçerik Yönetimi, #SEO, #Google Ads, #Meta Ads, #KVKK ve Dijital Dönüşüm

Canlı Yayın Eğitimlerimiz

Canlı yayın eğitimlerimiz Akademimiz de gerçekleşen eğitimlerimiz ile eş zamanlı bire bir aynı müfredat ile devam etmektedir. Sınıfta ders işlenirken sınıfa canlı bağlantı kurularak verilen Canlı Eğitimlerimizde, eğitmenlerimiz ihtiyaç halinde öğrencimizin bilgisayarına da bağlanabilmektedir. Canlı Yayınlarımızla mezun olan öğrencilerimiz, diğer mezun öğrencilerimizle eşit şartlara sahip olurlar. Her mezun öğrencinin kariyerine destek verecek referanslar verilir ve mezunlarımız neredeyse %90'a varan oranda akademimizden çıkar çıkmaz işe yerleşirler.

Öğrenme Garantisi

Antalya Ri Akademi olarak istisnasız en önem verdiğimiz kısım Eğitim Garantisidir. İster grup eğitimi olsun, ister birebir eğitim; tüm eğitim dönemi boyunca öğrencilerimiz uygulamalı ve proje bazlı bir eğitim dönemi geçirir. Yapılan etüt çalışmalarıyla da alınan tüm eğitimler pekiştirilir. Bu nedenle geçirilen tüm eğitim dönemi verimli ve başarılıdır. Fakat Ri Akademi olarak öğrencilerimizin yüzde yüz memnuniyetini sağlamak için eğitim garantimiz mevcuttur. %90 devamlılık sağlayan, yapılan sınavlarda başarı oranı 60 ve altında kalan tüm öğrencilerimizin eğitim garantisi devreye girer ve sıfırdan ücretsiz eğitim alma hakkına sahip olur.

Dünya'nın her yerinden Ri Akademi'li olun

Eğitmenimiz, Akademi çatısı altında derste iken aynı zamanda da canlı yayın ile online kayıt olan öğrencilerimize bağlanarak eğitime devam edecektir. Böylece dünyanın her yerinden Ri Akademi’ li olabileceksiniz…

Uygulamalı Proje Çalışmaları (Portfolyo Oluşturmak)

Rİ Akademi Eğitim Merkezi olarak, Teknik Çizim ve 3D Uzmanlığı, Web ve Grafik Uzmanlığı, Yazılım ve Veritabanı Uzmanlığı olmak üzere tüm kariyer eğitim programlarımızda proje çalışması yapılmaktadır. Verilen eğitimlerimizin tümü uygulamalı olduğu için mezun olan öğrencilerimizin elinde sektörde rahatlıkla uzmanlıklarını gösterebilecekleri birden fazla proje bulunmaktadır. Bu sayede sadece eğitim ve diploma ile iş başvurusu yapmanın yanı sıra, hazırladığınız portfolyo çalışmaları ile de rakiplerinizden bir adım önde olacaksınız. Sektörde aranan deneyim kıstasını kurs bitiminde hazırladığınız portfolyo çalışmaları ile aşabileceksiniz.

Sertifika Programları

Ri Akademiye ait üç tip sertifikamız bulunmaktadır. 1. Eğitime %90 devamlılık ve proje teslim şartıyla Katılım Sertifikası verilmektedir.
2. Mezuniyet puanı 60 - 80 arası ise Başarı Sertifikası verilmektedir.
3. Mezuniyet puanı 80 ve üzeri ise Üstün Başarı Sertifikası verilmektedir.
Öğrencilerimizin aldığı kariyer eğitiminin yetkinlikleri sertifikasında bulunmaktadır. Ri Akademinin Uluslararası yetkinlikleriyle Autodesk, Adobe ve Microsoft gibi yazılım devlerinin Uluslararası sertifikalarının da sahibi olabileceksiniz. Ayrıca tüm Dünya'da geçerliliği olan ve üniversite onayı da bulunan E-Devlet Onaylı Sertifikalar, resmi belgeleme sürecinde önemli bir yer tutar. Bu sertifikaları da Ri Akademi bünyesinde alabilirsiniz. E-Devlet üzerinden doğrulanabilen bu sertifikalar, işverenler ve kurumlar tarafından büyük bir güvenle kabul edilir. Milli Eğitim Bakanlığına bağlı olarak hizmet veren kurumumuzdan ilgili sınavlarına girerek Apostil sertifikası da alabilirsiniz.

Akademi Olanakları

Bilgisayar, internet ve sakin ortama sahip olmayan öğrencilerimiz akademimizi saat 19:00’a kadar kullanabilmektedir. 4 kat + 1 Teras Katı olan kurumumuzda 5 adet laboratuvarımız, 2 adet konferans salonumuz, 2 adet özel ders odamız ile sabah, öğlen, akşam ve hafta sonu seans seçenekleriyle doğru zamanda eğitim almanıza odaklıdır. Programları ve yapılan uygulamaları konforlu bir şekilde yapabileceğimiz son teknoloji bilgisayar donanımına sahip olup %100 lisanslı programlara sahip laboratuvarlarımız mevcuttur.

Ri Akademi, Adobe'un Yetkili eğitim ve sınav merkezidir.

Autodesk Microsoft

Sertifika Örnekleri

Öğrenci Yorumları

Tüm Google Yorumları

Bizden Kareler

Tüm Fotoğraları Gör

Ri Akademi Fırsatlar

%50 İndirim Kampanyası

Seçili eğitimlerimizde Yüzde 50 İndirim fırsatını kaçırmayın.
Siz de Ri Akademi'li olun, sektörde öne geçin!

Kampanya Kampanya Bitişi: 31 Ekim 2024

Kampanyaya Katılın
Fırsatlar